juli 3, 2024

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST

Ons mooie bedrijf groeit en daarom zijn wij op zoek naar versterking van ons Binnendienst team. Dus ben jij op zoek naar een uitdagende commerciële baan en wil je aan de slag bij dé totaalleverancier voor de sign branche? Breng al je sales skills in de praktijk en grijp je kans om jezelf verder te ontwikkelen. En laat daarmee jezelf en Vink VTS verder groeien. Laten we kennis maken!

ROL BESCHRIJVING

In de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst beheer je het persoonlijke contact met onze klanten. Jij bent als eerste aanspreekpunt verantwoordelijk voor alle lead generation en orderafhandeling via onze webshop. Je leidt nieuwe leads in de goede richting en zorgt voor een positieve klantervaring. Je handelt inkomende aanvragen voor diverse producten af, bewerkt de markt proactief door offertes na te bellen en nieuwe artikelen/productacties te promoten. Daarnaast geef je telefonisch advies aan onze klanten over onze veelzijdige oplossingen en toepassingen. Een van onze kernwaarden is persoonlijk contact en jij bent iemand waarmee we dit blijven waarmaken.

Jouw productenpakket is enorm veelzijdig, want je verkoopt onze producten voor professionele oplossingen in de markt van visuele communicatie. Van zelfklevende rollen folies voor diverse interieur toepassingen, reclame belettering en signing tot carwrapfolie en zonwerende folie. Ook de systemen die onze klant hiervoor nodig heeft, zoals grootformaat printers, snijplotters en transferpersen voor textieldruk zijn onderdeel van ons totaalpakket.

DIT VERWACHTEN WIJ VAN JOU

  • Met jouw uitstekende communicatieve, verkoop- en onderhandelingsvaardigheden maak je jouw functie tot een succes.
  • Je vind het leuk om de klant persoonlijk te woord te staan en je weet hoe je langdurige klantrelaties moet opbouwen.
  • Je bent zelfstandig, resultaatgericht en toont initiatief.
  • Anderen omschrijven jou als proactief, klant- en servicegericht en ambitieus met een vlotte babbel. Je houdt van gezelligheid en bent een echte teamplayer, want we vinden het belangrijk dat je goed in ons team past.
  • Je hebt een commerciële opleiding gevolgd, hebt Mbo+/Hbo werk- en denkniveau en je bent bereid tot het volgen van vakgerichte trainingen.
  • MS Office, ERP- en CRM systemen zijn jou niet vreemd. Zo wel, dan leren we het je.
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands.
  • Jij wilt jezelf zijn en de vrijheid krijgen om met plezier je werk uit te voeren. Dat vinden wij ook belangrijk!

ZO ZIET JOUW TEAM ERUIT

De eerste keer dat je op ons kantoor komt merk je direct de open en informele sfeer. Je komt terecht in een platte, dynamische organisatie waar je samen met een jong ambitieus team onze klantengroep gaat ondersteunen. We zijn ambitieus, staan voor elkaar klaar en lunchen doen we gezamenlijk. We geven je de kans om jezelf uit te dagen zodat je jouw ambities kunt waarmaken en geven je de vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen.

DIT IS WAT WIJ JOU BIEDEN

Het belangrijkste is dat we je een uitdagende functie bieden waarbij je terecht komt in een ambitieus team met veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. We hebben een open en gezellige bedrijfscultuur met een collegiaal werkklimaat en dat merk je direct. Naast een passend salaris o.b.v. kennis en ervaring (€ 2.390 – € 3.779 bruto bij een fulltime dienstverband van 40 uur per week) hebben wij solide arbeidsvoorwaarden, zoals een winstdelingsregeling, 30 vakantiedagen met de mogelijkheid tot het kopen van extra dagen en een goede studie- en pensioenregeling.

SOLLICITEER

Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Monique Jansen (Hoofd Verkoop Binnendienst) via 075 – 647 06 35 of 06 – 22 41 81 29.

Opleidingsniveau
HBO
Dienstverband
Fulltime baan, Parttime baan
Gewenste aantal uren (per week)
40
Sector
Handel en dienstverlening
Bedrijfsgrootte
51 tot / met 100 medewerkers
Telefoonnummer
0316-298252 0316-29**** Toon
Locatie
Doetinchem

Gerelateerde vacatures

Andere vergelijkbare vacatures die je wellicht interessant vindt: