Applicatiebeheerder | Werken bij Kaemingk

juli 30, 2024

Applicatiebeheerder
(40 uur)

Gewoon doen!

Krijg jij energie van het verder ontwikkelen van applicaties en het optimaliseren in functionaliteit en gebruik? Wil je jouw analytisch denkvermogen inzetten op een vooruitstrevende afdeling in een internationale en groeiende organisatie? Dan zoeken wij jou!

Kaemingk, aangenaam! Wij zijn een innovatieve leverancier van decoratieartikelen voor feestelijke gelegenheden zoals Kerst, Pasen, Valentijn en het voorjaar met o.a. een uitgebreide outdoor collectie. Als marktleider in Europa tonen we ieder seizoen weer vernieuwde collecties in onze compleet gerestylde showrooms in Nederland, België en de Verenigde Staten. Ons assortiment telt ruim 20.000 artikelen die we leveren aan meer dan 80 landen over de hele wereld.

Kaemingk heeft een groeiende ICT afdeling, waar veel mogelijk is. De ICT afdeling bestaat uit 3 teams (infra, informatie en applicatie), die intensief samenwerken in een informele setting. We zijn op zoek naar een Applicatiebeheerder om ons team applicatiemanagement van 6 collega’s te komen versterken. Op de afdeling is er ruimte voor humor, drinken we samen een borrel en worden er teamuitjes en kennissessies georganiseerd. Work hard, play hard.

Jouw werk als Applicatiebeheerder

Als Applicatiebeheerder vertaal je de behoeften en wensen in werkbare ICT-oplossingen. Je gaat het gesprek aan om de vraag helder te krijgen, geeft advies over mogelijke oplossingen en neemt hierin de impact op bestaande en nieuwe processen mee. Om het doel te bereiken praat je met verschillende collega’s, key-users en eindgebruikers om te kijken of de nieuwe oplossing werkt. Daarnaast ben jij ook degene die de applicaties beheert en onderhoudt. De applicatie Dynamics 365 krijg je in ieder geval onder je hoede. De opgehaalde specificaties en oplossingen realiseer jij in de applicaties. Samen met de key-users communiceer je over het gebruik en over de wijzigingen van (nieuwe) applicaties en processen.

Op dit moment is Kaemingk de processen en bijbehorende applicaties aan het herstructureren in het project ‘Huis op orde’. Dit wordt het nieuwe fundament voor de toekomst, waarin er wordt ingezet op AI, data en het sneller en beter inspelen op vragen die er spelen bij onze collega’s, externe partners en klanten. Het biedt veel mogelijkheden waarin er ruimte is voor nieuwe initiatieven en ideeën.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent het aanspreekpunt tussen gebruikers en onze in- en externe ICT-leveranciers
  • Je vertaalt eisen en wensen naar specificaties voor de functionele en technische inrichting van de applicaties
  • Je onderhoudt en beheert applicaties. Applicaties waar je in ieder geval mee gaat werken zijn:
  • Samenwerken in een informele en inspirerende omgeving. Met veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen door bijvoorbeeld het volgen van een opleiding die wordt betaald door Kaemingk.
  • Waardering voor je werk die je terugziet in verschillende extraatjes. Denk aan teamuitjes, een vitaliteitsprogramma, en een knallend personeelsfeest om samen het jaar af te sluiten.
  • Ga je bij ons aan de slag, dan heb je meer dan 500 collega’s met ieder hun eigen unieke talent. Bij Kaemingk krijg je volop de kans om jouw talent in te zetten en verder te ontwikkelen. Resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer. Onze kernwaarden? Open, innovatief, inspirerend en doen!

    Solliciteren op de functie van Applicatiebeheerder

    Word je al enthousiast? Dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Laat je CV en motivatie achter via onze sollicitatiepagina, door te klikken op de sollicitatiebutton. We nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek.

    Vragen over vacatures?

    Onze sollicitatieprocedure

    Zie je een vacature die aansluit bij jouw werkervaring en persoonlijkheid? Laat het ons weten en solliciteer! Dat kan direct op de pagina waar de vacature staat. Zit jouw droombaan er niet tussen? Laat ons dan via een open sollicitatie weten wie je bent en waar je goed in bent. Je ontvangt dan meteen een ontvangstbevestiging van ons. Daarna nemen we de tijd om je sollicitatie zorgvuldig te bekijken. Binnen 10 dagen hoor je van ons.

    Bij iedere vacature houden we een voorselectie op basis van een aantal zaken, zoals vooropleiding, werkervaring en reisafstand. Hieraan toetsen we je CV en motivatie. Het kan ook zijn dat we je bellen om nog wat vragen te stellen.

    Willen wij verder met jou in gesprek? Dan nodigen wij je uit voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Afhankelijk van de functie zullen er een of meerdere gesprekken plaatsvinden. Een test of assessment kan deel uitmaken van de gesprekken. Op die manier komen we te weten of jij die enthousiaste collega bent die wij zoeken. Maar ook of wij degene zijn die jij zoekt!

    Na het doorlopen van de selectieprocedure komen we er samen meestal wel uit. Het enige wat we nu nog doen, is praten over het contract, je arbeidsvoorwaarden en je startdatum. Onze HR consultant neemt hierover contact met je op. Welkom bij Kaemingk – en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    Kaemingk BV
    Bekijk profiel
    Sector
    Handel en dienstverlening
    Bedrijfsgrootte
    201 tot / met 500 medewerkers
    Telefoonnummer
    0543498800 054349**** Toon
    Locatie
    Aalten

    Gerelateerde vacatures

    Andere vergelijkbare vacatures die je wellicht interessant vindt: