april 16, 2025

Adviseur duurzame inzetbaarheid

Helemaal jouw moment

Ben jij een resultaatgerichte adviseur met een passie voor HR, vitaliteit, gezondheid en duurzame inzetbaarheid? Heb je overtuigingskracht, daadkracht en een innovatieve en ondernemende instelling? Dit is jouw kans!
Wij zoeken een Adviseur Duurzame Inzetbaarheid voor 28 uur per week. In deze functie ben je binnen onze HR-afdeling verantwoordelijk voor het welzijn van onze medewerkers in de breedste zin van het woord. Ben jij een echte teamspeler die ons ambitieuze team wil versterken en zich verder wil inzetten voor vitaliteit en gezondheid?

Over je functie

Jouw rol
Je bent een belangrijke gesprekspartner voor medewerkers, teams en managers. Zij kunnen bij jou terecht met vragen over vitaliteit, gezondheid en duurzame inzetbaarheid. Je speelt proactief in op HR-vraagstukken en adviseert bij de ontwikkeling en uitvoering van ons preventie- en gezondheidsbeleid.

Je helpt medewerkers om fit en vitaal te blijven en een goede balans te vinden. Soms betekent dit het begeleiden van duurzame gedragsveranderingen. Daarnaast neem je de regie over verschillende HR-projecten en werk je hier samen met anderen aan. Je stimuleert teams om zelf verantwoordelijkheid te nemen en zelfstandig te werken. Samen leren en verbeteren staat centraal.

Een uitdagende functie waarin jij, met jouw overtuigingskracht en expertise, veel impact hebt! Jij denkt na over hoe we de organisatie gezonder kunnen maken en draagt ideeën aan om medewerkers optimaal in te zetten. Je werkt nauw samen met het team Vitaliteit & Verzuim en andere HR-collega’s.

Jouw belangrijkste taken
  • Ontwikkelen en adviseren over beleid op het gebied van duurzame inzetbaarheid, vitaliteit en preventie.
  • Verder ontwikkelen van het vitaliteitsprogramma voor medewerkers.
  • Coördineren van de uitvoering van vitaliteitsactiviteiten en het beheer van het vitaliteitsplatform.
  • Leiding geven aan projecten rondom duurzame inzetbaarheid, zoals het medewerkers tevredenheidsonderzoek.
  • Adviseren van het management over de aanpak en implementatie van duurzame inzetbaarheid.
  • Evalueren en rapporteren van de effecten en resultaten.
  • Communiceren en implementeren van beleid.
  • Beheren van het volledige implementatieproces.
  • Onderhouden van relaties met interne en externe partners op het gebied van duurzame inzetbaarheid.

Wat wij vragen

  • Een afgeronde hbo-opleiding en minimaal vijf jaar relevante werkervaring in beleidsontwikkeling, preventie, gezondheidsbevordering en duurzame inzetbaarheid.
  • Kennis van en ervaring met organisatie- en veranderprocessen.
  • Ervaring met het opstellen van beleidsvoorstellen en adviezen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden op verschillende niveaus.
  • Creativiteit en een oplossingsgerichte instelling.
  • Kennis van vitaliteit en gezondheid.
  • Een betrokken collega die de kernwaarden van Marga Klompé – gelijkwaardigheid, veiligheid, betrouwbaarheid en solidariteit – weet te vertalen naar de praktijk.

En nu even concreet

Wij bieden:

  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast contract.
  • Een werkweek van 28 uur per week.
  • Een aantrekkelijk salaris. Je wordt ingeschaald volgens de cao VVT in functieschaal FWG 55 (€ 3.504,41- – € 5.029,15) bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van ervaring.
  • Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering op van je brutosalaris.
  • Ook bieden we jou fijne extra’s, zoals: collectieve korting zorgverzekering, kortingen bij sportscholen en meer. Met ons meerkeuzesysteem kun je zelf de aanvullende voorwaarden samenstellen.

We hebben het beste voor met jou als medewerker. Want als jij goed in je vel zit en je fit voelt, kun je met plezier het werk doen.
Daarom hebben we leuke aanbiedingen bij theaters en een uitgebreid vitaliteitsprogramma.

Een onderdeel van een eventuele indiensttreding betekent dat we vragen om een referentie en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Wil je meer weten?

Wij hebben natuurlijk nog veel meer te vertellen. Denk jij over de juiste competenties en werkervaring te beschikken? Dan gaan we graag met jou in gesprek. Je kunt reageren tot 1 mei a.s.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Susanne de Bruijn (HR adviseur) via 06 – 57 59 36 28
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met afdeling recruitment, bereikbaar op het nummer 06-82 00 59 70 (telefonisch of via de app) of per mail recruitment@szmk.nl

Over ons

Wij zijn Marga Klompé en samen met onze 2300 werknemers, vrijwilligers, mantelzorgers en partners zetten wij ons elke dag in om het beste uit elk moment te halen. Voor cliënten, voor medewerkers èn voor elkaar. De speciale momenten, de moeilijke momenten, maar juist ook die ‘gewone’ werkmomenten die voor een beetje geluk zorgen. Dat doen we met een nuchtere aanpak, zoals we dat in onze regio gewend zijn. Zonder fratsen, maar mét een glimlach.

Opleidingsniveau
HBO
Dienstverband
Parttime baan
Stichting Zorgcombinatie Marga Klompé
Bekijk profiel
Sector
Gezondheidszorg en -welzijn
Bedrijfsgrootte
> 500 medewerkers
Telefoonnummer
0626489718 062648**** Toon
Locatie
Groenlo